torek, 27. september 2011

DIY - romantični jesenski venček





Jesen nas obdaja in ustvarja čudovite barve, ki jih je potrebno zajeti in iz njih ustvarini vsaj eno jesensko zgodbo.

Danes sem se odločila izdelati venček iz hortenzij in sivke, ki še veselo cveti na domačem vrtu.

 Potrebščine:
- iz slame spleten venček (v mojem primeru premera 20 cm)
-nekaj svežih ali posušenih cvetov hortenzije (če so sveže je najbolje, da so hortenzije "stare"- da so že same po sebi malo suhe)
- šopek dišeče sivke 
-vršičke okrasnih trav (lahko tudi klasje, travniške visoke trave ipd.)
-okrasni satenast trak
-trak za cvetličarje (tisti zeleni, ki se potem ne vidi)
- čudovit jesenski dan :)








 Začela sem s travo in jo eno za drugo vezala na osnovo - slamnati venček.


Nato sem dodala še hortenzije in travo ovila s širšim satenastim trakom.



Na koncu sem privezala še šopek iz sivke.

 

In romantični venček je končan!

Želim vam veliko zadovoljstva ob ustvarjanju!


Ni komentarjev:

Objavite komentar